خرید اینترنتی ریمل های اوریجینال و معرفی انواع ریمل
نوشته شده توسط : خوابالو

 

چشم ها نقش پررنگی را در زیبایی افراد ایفا می کنند و در این میان نمی توان نقش پر رنگ مژه ها را نادیده گرفت. به همین خاطر خرید آنلاین ریمل با بهترین قیمت ها می تواند یکی از بی دردسرترین و آسان ترین راه ها برای زیبایی هرچه بیشتر مژه ها باشد. توجه داشته باشید که حتما ریمل اصل را خریداری کنید تا بعدا دچار مشکلاتی چون انواع حساسیت های پوستی نشوید. برای خرید ریمل اصل و با گارانتی بهترین قیمت می توانید با خیال آسوده به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه کنید.

 

بهترین ریمل چشم چه ویژگی هایی دارد؟

خرید ریمل چشم به سلیقه و هدف شما از خرید این محصول بستگی دارد. ریمل ها در انواع مختلفی از جمله ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده و ریمل فر کننده با برس های گوناگون تولید می شوند. استفاده از هر کدام در شرایط متفاوت برای افراد مناسب است.

 

ریمل فوق العاده حجم دهنده

خرید ریمل حجم دهنده برای افرادی که دارای مژه های بلند اما کم پشتی هستند مناسب است. این ریمل ها دارای پلیمرهای سیلیکون یا موم به اصطلاح خرده مژه هایی می باشند که مژه های فرد را پرتر نشان می دهد. نوع ریمل زدن نیز تاثیر زیادی در پر پشت کردن و حجم دهندگی مژه ها دارد. انتخاب بهترین برند ریمل نیز تاثیر زیادی در نتیجه کار خواهد داشت. در ادامه نحوه زدن ریمل را بررسی می کنیم.

 

ریمل بلند کننده

خرید ریمل  بلند کننده برای افرادی مناسب است که مژه هایی با حجم مناسب اما کوتاه دارند. این ریمل ها دندانه های متراکم تری دارند و به همین دلیل، باعث می شوند که مواد ریمل بیشتر روی نوک مژه قرار بگیرد و بلندتر به نظر برسد.

 

ریمل جدا کننده مژه

این ریمل همانطور که از نامش مشخص است، مژه ها را به هم نمی چسباند و ظاهری طبیعی به مژه ها می دهد. ریمل جدا کننده مژه خاصیت حجم دهی به مژه ها را ندارد و با استفاده از برس بلند و باریک خود به مژه ها حالتی یکدست و طبیعی می بخشد. جالب است بدانید که این نوع از ریمل دارای ترکیباتی مانند گیلیسیرین هستند.

 

ریمل فر کننده مژه

خرید ریمل فر کننده مژه  برای افرادی مناسب است که مژه هایی صاف و بی حالت دارند. ریمل فر کننده با استفاده از برس خمیده خود به حالت گرفتن بهتر مژه ها کمک می کند و از این طریق سبب زیباتر شدن چشمان شما می گردد. این ریمل ها دارای پلیمر و رزین هستند تا بتوانند حالت مژه ها را برای مدت طولانی تری حفظ نمایند.

 

 

ریمل های ضد آب

ریمل های ضد آب در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و اطراف چشم را سیاه نمی کنند. این ریمل ها حاوی موم و روغن های معدنی هستند. استفاده از ریمل های ضدآب برای افرادی که پوست چرب دارند، مناسب است.

 

نحوه صحیح ریمل زدن

پیش از زدن ریمل باید چشم های خود را خوب تمیز کرده و سپس از فرمژه استفاده کنید. برس ریمل را با حرکات چرخشی از داخل بسته بندی خارجی کرده و مدام آن را به داخل و خارج حرکت ندهید. چرا که باعث وارد شدن هوا و خشک شدن ریمل می شود.

 

ریمل زدن باید از ریشه مژه ها آغاز شود و سپس به آرامی برس ریمل را به سمت نوک مژه ها حرکت دهید. با این کار حجم مژه ها بیشتر شده و سنگین هم نمی شوند. در صورت داشتن برس نازک تر بهتر است از آن برای مژه های پایینی خود استفاده کنید. برای بهتر و زیباتر شدن مژه ها و ماندگاری ریمل بهتر است قبل از زدن ریمل از پرایمر مژه استفاده نمایید. پرایمرهای مژه کمک می کنند تا ریمل بهتر روی مژه ها سر بخورد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

همچنین استفاده از پودر بچه روی مژه ها سبب می شود تا مژه ها کاملا پودری شوند و ظاهر بهتری پیدا کنند. اگا تمایل دارید تا مژه هایی پرحجم و برجسته داشته باشید هم می توانید پس از خشک شدن ریمل روی مژه هایتان، مجددا نوک مژه ها را ریمل بزنید.

 

در صورتی که می خواهید، چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید، می توانید ریمل را بین 2 تا 3  بار به مژه های خود بزنید اما دقت کنید که استفاده بیش از 3 بار از ریمل سبب چسبیدن مژه ها و زشت شدن ظاهر چشم ها می گردد.

 

خرید ریمل رنگی

 

برای مواقعی که به دنبال آرایش های خاص و منحصر به فرد هستید و می خواهید چهره ای کاملا متفاوت داشته باشید، پیشنهاد می کنیم خرید ریمل رنگی را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر انجام دهید و با ترکیب رنگی ریمل با سایر لوازم آرایشی، چهره خود را متفاوت سازید.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: